innan flytten

Det är mycket att göra innan flytten. Nu har jag det mesta färdigt. Ringt till alla bolag & allt jag skulle ringa till. Internet blev lite dyrare än jag tänkt mig men jag kan inte göra så mycket när det som finns att välja på är Bredbandsbolaget och... ja justja, bredbandsbolaget.
*hemförsäkring - CHECK
*elavtal - CHECK
*bredband - CHECK
*parkering i föreningen - CHECK (ska till föreningen nu & skriva under ett papper)
*lån & ränteförhandlingar - CHECK
*skatteverket, info om rotavdrag - CHECK
*sälja min soffa - CHECK
*rensa klädskåp & packa ner kläder - CHECK
*rensa alla papper, pärmar & kvitton - CHECK
*rensa ur källaren - CHECK
*Lämna in dator på reparation
*Köpa köket
*Välja målerifirma

När jag väl är på IKEA & köper köket & annat viktigt som jag måste ha just nu så ska jag också köpa hyllor för källaren & skapa ordning där direkt, jag kommer ha det snyggt i källaren t.o.m.
På tisdag kväll ska jag packa ner allt det sista.
Nu måste jag kile iväg & skriva under något papper för att få parkering, sedan måste jag tvätta... Inte vill jag ha med mig en massa smutstvätt till lägenheten inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0