Lite om mig

Jag fyllde 21 år för för 4 dagar sedan .
När jag va 20 år köpte jag min andra lägenhet, det påminner mig hela tiden om att man kan få allt man vill om man kämpar, inget är omöjlilgt.
Alla vill olika saker i livet. Jag vill bo bra, jag vill ha ett fint hem, jag älskar att inreda, jag älskar att gå in i mitt hem och verkligen känna mig som hemma och att allt är perfekt. Att se på alla saker och kunna tänka: det här är mitt, det här har jag skapat själv, jag äger det här, jag har jobbat för det här, jag kan om jag vill.
Min lägenhet ger mig helt enkelt tro på mig själv och styrka att göra det jag vill.

Jag jobbar på Glitter i StPer-Gallerian (Uppsala) med 2 uuuunderbara tjejer, jag har den bästa chefen man kan ha och en underbar Maria också =)
Helger jobbar jag på BJ som bartender, lite extrapengar skadar aldrig.

Jag har den bästa familjen man kan tänka sig, jag skulle göra allt för dem utan att tveka. Min syster har en ett år gammal dotter, den köttbullen är det finaste barnet i världen :P
Sedan så har jag en kille som jag älskar men han vill inte att jag nämner honom på internet så vi låtsas inte om den här meningen.

Jag bor fortfarande i min underbara etta på 25m2 som jag köpte när jag va 18 år men nästa vecka flyttar jag till större, en tvåa på 60m2 - den ska renoveras.
* riva tapeter, spackla, måla (hall, kök, sovrum, vardagsum)
* kök ska totalrivas
* kök ska totalrenoveras
* nya möbler överallt (säng, garderober, soffa, köksbord, byråer, ALLT)
* toalett ska renoveras (det ska jag vänta med ett tag, tjäna ihop lite mer pengar)

Jag har ritat köket på IKEAs hemsida, såhär blir det:
(Inbyggnadsmicro syns inte på bilden ovanför ugnen)




Jag är en glad tjej på 21 vintrar som älskar mitt liv och allt däri... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0