Min Corsica-soffa från Möbelhuset

5 - 8 veckors leveranstid....

Det får det vara värt.
Den ser inte så mysig ut, bara väldigt snygg men jag kan lova att den är hur bekväm som helst att sitta i... Hörnsoffa med pall som kan placeras till att bli en hörnsiffa med divan. Jag ville ha en U-formad soffa och den här blir det när pallen placeras som så.. Det blir perfekt med pall istället för fast divan för på det här sättet kan jag variera. Jag valde metallben och den där brickan som syns på bilden köpte jag också.. Nu ljög jag, jag har inte köpt den, den får jag gratis. Det skadar inte att pruta =) Annars kostar den 950 kr (FÖR EN BRICKA!? Vem köper den!?)
Troligtvis kommer jag köpa köksstolar hos dem också...

Mått 355 x 220, ingen minisoffa det här inte, fast den är å andra sidan inte stor heller!!! 3,5 meter bara låter stort...
  
 
 
                


Kommentarer
Postat av: Maria

Amen shit pommesfrittes!!Jag har helt missat att du har en blogg darling!!!!!! Naaajs!!! Gott nytt år till dig och kärleken!! Ses på jobbet nästa vecka. Tack för att du tog min stängning i onsdags. Du är så underbart snäll och goooo. Pussssss!! /M

2010-12-31 @ 17:35:31
URL: http://gillisen.blogg.se/
Postat av: Jordii

Härlig soffa! Va duktig du är vedrana :)

2011-01-04 @ 16:02:04
URL: http://jordii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0