räkningar & annat sk*t

Jag säger gärna skit till räkningar, för så känns det. det var ett braaaa tag sedan sist jag betlade en räkning "manuellT". När jag flyttade in i min lägenhet betalade jag väl den sista räkningen, annars så har jag alltid kört Autogiro på allt, sååå mycket smidigare, mobilräkningar har alltid varit autogiro, sedan fleeera år tillbaka. Men nu betalade jag iaf. 4 räkningar på raken. Jag betalade en även om den va lite konstig. Jag ringde SBC & hon visste inte heller vad det var, hon hade inte sett den kostnaden förr, så jag fick ett nummer som jag skulle ringa imorgon. Hur som, nu har jag betalat vare sig jag borde eller inte, summan va så låg ändå. Däremot så vill jag inte anmäla det till autogiro förrän jag vet vad det är för extrakostnad.

På min brevlåda står det inte längre mitt namn, istället står det R.L. MEN WTF!?!?! Jag bodde här i några dagar innan jag fick mitt namn på brevlådan.. & vad gäller min nya förening så tog det ett tag för dem att godkänna mig, don't know why, mäklaren trodde t.o.m att vi skulle behöva skjuta upp inflytten, men f*n va de va snabba på att skicka fakturor...

Hittills har jag packat 6 flyttlådor, dessa fyllda med kläder.
Måste packa ner det sista nu, maten får mina föräldrar hämta till sig imorgon...

oh... ser fram emot en stressig dag imorgon.



bla bla bla bla bla.... Lägger upp lite bilder på kvällen imorgon (före-bilder på nya lägenheten)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0