The perfekt wall!! tavlor i grupp

Jag vill ha mer väggar, mer hörn, mer yta, trappor, nedsänkningar, upphöjningar...


För drygt 6 månader sedan köpte jag 3 mindre hyllor & flera olika ramar. tanken var att dessa skulle vara ovanför soffan, hyllorna lite "stökigt" placerade & olika ramar, svarta & vita, stora & små, djupa, breda, vissa med mönster, bla bla bla.... ja, ni föstår
6 månader flög förbi, jag började renovera & efter renoveringen ville jag intre sätta upp något alls på väggarna, allt för att personen som köper min lägenhet inte ska ha en massa hål i väggarna.
Men nu när jag flyttar får jag ta fram påsen från källaren och köra....















De 2 första bilderna va finast enligt mig... Bäst kommer det bli när jag fårvisa upp min egen vägg =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0