Ved & eld utan öppen spis

Utan ved ingen eld, eller?

Men det här kommer bli suveränt, jag tycker om att blanda modernt med gammalt, nytt & slitet...

Jag har letat efter en vedkorg ett tag men kommer inte inhandla en innan jag flyttar in & får allt runtom på plats. Stort bord med 6 stolar, delvis klädda i skinn gör att en vedkorg utav återvunna bildäck kommer passa in. Någonstans i vardagsrummet kommer jag ha en liten hörna med någon lykta, min kandelab(er?), min bordskamin något upphöjd vedkorg med ved i ofcourse och en fårullsmatta - antingen den jag redan har (vit från Ikea) eller köpa en ny grå fårskinnsmatta...

    

Vad gäller bilden på mattorna så måste jag lägga till att de är snyggare i verkligheten & definitivt perfekta i mina tankar...

 

Nu är jag ingen expert på things like this men min tankebild innehåller ungefär dessa saker fast mycket finare placerade... Jag vill inte ha mycket småsaker, inte plottrigt.... den här bilden får duga tills den verkliga kommer...





Love, V



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0