Walk in closet

När jag letade efter en lägenhet kollade jag på lägenheter som antingen redan hade en garderob (walk in closet) eller som hade ett onödigt stort utrymme så att jag kunde bygga en walk in closet, bygga nya väggar & skapa ett till rum. Lägenheten som jag till sist köpte har inget av det. Inte ska jag gråta för det. Jag köper helt enkelt stora skjutdörrsgarderober. Då jag vill ha ett rent sovrum utan en massa inredning & annat som stör lugnet är tanken att garderoberna ska vara i hallen - jepp, hallen är väldigt stor...





Om inte köparen ångrar sig till på onsdag så är min älskade soffa såld, för det priset jag ville, inte han ;) Egentligen så gillar jag min soffa, den är superbra, inte nog med att det är en snygg soffa med divan så är det även en BÄDDsoffa som tillochmed har förvaringsutrymme under divanen, GRYM är den! (bilder finns på något inlägg längre ner)

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0