11 timmar med första fyllan

Ja, vad säger man. Lite mer än 11 timmar på BJ är väl inte min dröm men den här dagen/kvällen/natten gick superbra! Första studentskivan, verkade som att det var första fyllan för många men what do I know. Ingen som blev äckligt full & ingen som blev utslängd - that's the important.

Nu ska jag ta fram det sista som är kvar av alla papper & kvitton från lägenhetsköpet & försäljningen & förra lägenheten & alla papper från köpet av den här. Imorgon ska jag ta tag i skiten & deklarera - you gotta do what you gotta do.

Idag har jag haft på mig långklänning och solat solarium. Nä men jag ville fuska lite bara & det tycker jag OK. Det tar sån himla tid att få färg ute i solen & jag blir uttråkad utav att bara ligga & sola.. När jag gick från bussen till BJ mådde jag jättedåligt, när jag gick längs ån satt det sjuukt mycket folk & åt glass & umgicks & där gick jag i mina fula arbetsskor, jeans & fula arbetströja =(

Nu är jag lite röd om kinderna & pannan, bröstet likaså. Imorgon ser det nog finare ut.

Jag har en knut uppe på huvudet, jag gillar det :D Tråkigt med vanligt uppsatt som jag alltid har.


På TVn ser jag Oprah - WHAT A WOMEN måste jag säga

Det känns som om jag inte kommer klara matten, jag säger varje dag att jag ska plugga men gör det inte =/ Kanske lika bra. Jag är inte redo att börja studera heltid på högskolan, vet inte hur jag ska göra med pengar, lån, lägenhet, jobb, allt. Räcker bra med lite kurser i höst bara.


GOD NATT!



mmmm


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kommer klara det! Jag tror på dig, stenhårt :) Puss /Mikaelaaa

2011-04-26 @ 12:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0