Äntligen hemma

Nu är jag hemma, pigg som en mört. Snacka om att vara känna sig pigg & utvilad, som om jag sovit i en evighet & nu har all energi i världen.

Vädret är superfint. Återigen en underbar taxichaufför - I just love them!


Inte kan man sova i det här ljuset!

Kvällen ikväll var en underbar kväll, helt fantastisk, great! Bra gäster, inga problem, inget tjafs.


Men nu kommer problemen. Imorgon (idag söndag) är jag ledig & sedan drar studentskivorna igång. Snacka om att jobba ihjäl sig den perioden men jag vet att bakom molnen lyser solen ;) Problemet för mig är inte att jobba mycket utan att handskas med alla SMÅBARN.

nä fy. nu ska jag städa i köket & sdan lägga mig & vila lite. Om någon timme måste jag upp & på middag

Kommentarer
Postat av: Maria

Oh.. Jag liider med dig! Sänder all enegrgi jag kan till dig. Jag hade inte pallat. Fulla dryga småbarn.. Fast du bestämmer ju. Så om dom vill ha spriiiit får dom va snälla. Moahaha!!

2011-04-24 @ 11:57:35
URL: http://gillisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0