Byrå till salu & ny TVbänk på plats!

Idag är jag ledig & det är helt sjukt. Jag städar alltid här hemma & jag tycker alltid att det är kaos. FORTFARANDE ser det ut som en byggarbetsplats här, fast jag skulle lika gärna kunna ta ner massa saker till källaren. Idag har jag faktist gjort en hel del saker!

Jag har sålt min stora Aspelundbyrå och nu är även den lilla till salu. Jag älskar egentligen den här serien men nu ska jag ha modernare & mökare stil hemma så det vita ska bort.


För 500 kr är den din. Den är i superbra skick och (självklart) ihopbyggd - dvs: du behöver inte bygga ihop den själv. Om det är en snäll själ som vill ha den kanske jag kan hjälpa till att köra den till dig/er.

Storlek
Bredd: 87 cm
Djup: 44 cm
Höjd: 79 cm


Här får ni se min snygga TVbänk som nu har fått plats efter att den stora ä borta och den "lilla" nu ska säljas.

 

TVbänken är inte färdig. Lådorna har idag kommit till varuhuset och jag ska dit lite senare för att köpa sådorna & då bygga färdigt bänken. Lådorna i mitten kommer vara vita - SÅ SNYGGT!
En sak som inte syns på den här bilden är ljuset bakom TVn, dels för att det är så ljust här inne men också för att dioderna inte är tända. Dioderna kan skifta färg eller lysa konstant i samma färg (alla regnbågens färger finns som val). Ska försöka få en bra bild på kvällen. Jag gillar när det lyser rött för då matchar det den röda lampan i taket.

Här är en bild som ni redan ha sett:



Jag har sedan dess uppdaterat med snygga filtar & nya kuddar.
Det får ni se någon annan gång, när jag köper ett vardagsrumsbord kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0