i'm thinking about it

Nu börjar det bli lite jobbigt. I-lands problem?
Jag har en liten vägg här hemma som jag inte vet vad jag ska göra utav. Det är snarare ett hörn, en hörna, och liten är den inte. Jag funderar på att ha en kista där. Kanske en stooor växt bara. En fin pall och min stora kandelaber. Ett gammalt skolskrivbord med tillhörande pall, en skostensfri kamin.... Åååh, jag har massvis med idéer. En kista har jag, den behöver bara slipas & målas (om jag så vill). Allt jag tänker mig blir superfint men bäst är det nog ändå med en kamin. Det skulle bli superfint, kännas lyxigt OCH ge värme. Det är helt galet kallt hos mig, otroligt, jag fryser ju ihjäl!




Jag tycker att kaminer är ganska dyra, den sorten som jag vill ha. Den som jag har bild på är den billigaste. Den finns lite här & var, på Bauhaus t.ex.
På samma vägg hade jag även tänkt ha en väggmålning, en arbetskompis på BJ skulle kunna fixa det snyggt. Visserligen skulle jag också kunna göra det, men han är GRYM! Jag tänkte ha ett träd, har inte bestämt mig för vilket än, har så många bilder i hjärnan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0