barn eller hund

Jag blir väckt tidigt på morgonen, måste leka med henne och gå ut med henne. Ge henne mat & vatten. Uppmärksamhet och en hel del kärlek ska hon också ha. Hennes leksaker ligger överallt och ibland skräpar hon faktist ner, sällan, men det händer.



Jag tycker inte om att ha det stökigt hemma men jag älskar att ha henne här. Jag har inget emot att städa efter henne bara hon inte förstör mina möbler vilket hon aldrig har gjort heller.

När hon är glad så är jag glad!

Igår uppskattade hon det jag köpt till henne!


Jag älskar Nikita och jag är så ledsen för att vi inte kan ha kvar henne. Om ni som läser min blogg är intresserade utav att ha en hund eller känner någon som är det så hör gärna av Er!
Hon är snart 4 år gammal, väldigt lekfull och full utav energi. Hon behöver någon som har mycket tid för henne och en massa kärlek att ge. Någon hundvan är ett krav. Om man låter henne så tar hon gärna ledar-rollen men det är ägaren som ska vara ledaren. Hör av er så pratar vi mer om det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0