dagen idag

Sitter just nu och kollar på Trinny & Susannah och mina kinder och hals har det inte bra, jag är dränkt i tårar. Är det ett program man ska gråta till? Hur som helst så gör jag det. Kvinnan som de precis gjorde om förlovade sig precis och det var fantastiskt.
Hur som helst. Jag gråter till allt..

Igår spenderade jag dagen med mamma. Jag såg till att sova ut efter något som blev en jobbig helg och sedan shoppade jag på IKEA och City Gross. Mamma och jag åt 2-rätters på IKEA, varmrätt och efterrätt, hehe.

Idag ska jag till Möbelhuset för att köpa en löpare till mitt köksbord. Sedan jag köpte min soffa där har jag velat ha en löpare i skinn men jag har tyckt att de är så dyra. Idag struntar jag i priset, den är värd priset, snygg, bra kvalité och jag kommer kunna ha den läääänge!

Jag tänkte bjuda er på lite bilder men hittar inte min mobilsladd i dagens kaos. Ska tömma diskmaskinen nu och sedan dammsuga upp allt skit som hunden (min älskling) spridit i lägenheten. Sedan ska jag hänga upp gardinerna som jag köpte till sovrummet och därefter ska jag till Möbelhuset. Efter det kommer ni få bilder för sladden lär dyka upp när jag städar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0