det perfekta sovrummet

Mitt sovrum är ungefär 330 x 370. Jag älskar att sova där, det är mörkt (förutom de vita väggarna). Svart byrå, mörkt golv, mörk säng och sänggavel, mörkt överkast, mörka gardiner... Det är så det ska vara i sovrummet, mörkt & varmt.





"Jag vill inte måla om väggarna och jag vill inte tapetsera."
Så har jag alltid tänkt men nu måste jag nog erkänna att jag inte kan tänka så. Jag är inte nöjd, det är inte perfekt mysigt. Jag har funderat på en fondvägg eller ett tak i färg, svart tak? Jag vill verkligen testa men att testa och inte bli nöjd är lite jobbigt. En megastor tavla ovanför sängen, tjock tavla med djup, någon text i; har massa texter i huvudet men vet inte vilken jag skulle välja. Tavla med bild på en ängel, vingar... Åh så svårt.



Visst är jag konstnärlig:


Någon som har idéer?


Kommentarer
Postat av: Ines

sv: haha, hon glömde den, så jag tog den :)

2011-08-29 @ 22:03:36
URL: http://delilovic.blogg.se/
Postat av: Maggie

Jag har svart tak i juggan. Det är riktigt snygg. Tycker du ska göra antingen det eller en svart fondvägg bakom sänggaveln, jag har en skitsnygg i vardagsrummet som är typ läderinspirerad :)

2011-08-30 @ 12:19:03
URL: http://Midnigt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0