en bild säger mer än tusen ord

Jag visar er min nya hylla i köket imorgon, annars vet jag inte riktigt vad jag ska säga till er imorgon. Jag är inte färdig i köket men det var grymt jobbigt att sätta upp hyllan i köket (betongvägg) så tavlorna som ska hänga där får vänta..

En annan tavla kan jag däremot visa er. Samma problem där, betongägg, så den är inte uppe än men såhär fin är den



Äntligen har jag mitt träd som jag babblat som så himla mycket. Ovanför soffan kommer det bli en fotovägg, eller vad heter det, tavel-grupp. Bilder och fotografier, alla i någon sorts gråskala eller brun "gammaldags" stil.

Kommentarer
Postat av: Maria

Heeej Vedrana! Det känndes jätte spännande att få åka sj. Jag åkte ut till min kompis i Björklinge och plinga på. Hon blev jätte paff. :-) Jag va in på jobbet oxå... Men du va i källaren. hoppas det gick bra. Nu ska jag gå och sova. Har inte sovit så ra de senaste dagarna. Men jag lär ju sova som en stock i natt! Kraaaaaaaaaam! /M

2011-08-24 @ 21:53:20
URL: http://gillisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0