Så att ni vet

Återigen lägger jag upp en "matbild" som får mig att känna att jag är en uunderbar tjej. Men jag blir lite trött på det här. Det blir bara mer och mer, jag fortsätter, jag gör, jag överraskar, jag tar hand om, jag uppskattar, jag hör av mig, jag bryr mig.... Så ska det vara. Men varför får inte jag sånt här? Ju mer jag inte får desto mer ger jag, för att få... va?



Det här va i lördags, jag skulle åka tidigare till jobbet så jag förberedde allt och när jag åkte hemifrån skickade jag ett sms: Allt är färdigt, värm maten i micron bara.

Jag skulle bli världens lyckligaste om jag kunde få något sådant. Missförstå mig inte, jag är lycklig, sjukt lycklig, och det är inte jag som tvättar fönstrena hemma t.ex. Men små överraskningar någon gång ibland skulle inte skada heller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0