veckan som är

Viiilken hääärlig dag
shalala lala laa lalalalalaaa

Ledig idag och imorgon, det är välbehövligt. Helgen har varit jobbig, jobbat dubbelt fredag till söndag. Den här helgen kommer vara väldigt jobbig men inte lika jobbig. På lördag öppnar jag på Glitter och natten innan jobbar jag på BJ, jag är hemma runt halv 5 - 5. Sova 3 timmar och sedan köra på och ge allt, som vanligt.

Idag har jag fikat med pappa och syster. Nu ska jag ut lite med vovven igen och ikväll hoppas jag att jag kan tvinga med älskling ut på middag.

Imorgon ska jag fika med Maria och Jenny och självklart Eddie (vet inte om jag stavat hennes söta sons namn rätt). Det kommer bli supermysigt, har sett fram emot det länge.

På onsdag har vi inventering. Det kommer gå superbra när man är ett så grymt gäng som vi är, härliga tjejer.

På torsdag slutar jag halv 6 på Glitter. Klockan 6 börjar föreningsmötet och jag har redan börjat förbereda mig med frågor och grymma kommentarer. Jag är inte så nöjd med deras arbete och känner att någon måste ifrågesätta det, det är ju våra pengar de leker med och vissa saker ska man inte behöva höja avgiften för, jag har bättre förslag (tycker jag). Klockan 8 börjar p.mötet på BJ

Fredag är jag ledig på dagen och söndag likaså.
Förhoppningsvis hittar jag på något roligt på söndag eftersom det är helg & jag är ledig!



LOVE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0