Ikväll ska vi ha roligt och njuta utav varandras sällskap <3





Jag började dagen med en lång stund framför spegeln. Allt gick snett, inget blev bra. Sedan for jag iväg till syster för att klä julgranen med mosters älskling och resten av familjen. Det blev även lunch och lite TV-tittande. Sedan har jag varit hemma för att fixa till det som gick snett och för att påminna mig själv om att julen inte handlar om att jag ska se bra ut!

GOD JUL ALLA NÄRA & KÄRA & ALLA ANDRA OCKSÅ!



Idag har jag på mig en transparant vit skjorta med svart snörning uptill. I håret har jag en stor fin blomma. Röda naglar och svagt rött läppglans Julen till ära! (Jag har även röda strumpor!

   


Nu ska jag åka och hämta farfar och sedan åka till kusinen och träffa alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0