Personligt brev


Åh, mitt personliga brev är så långt. Jag är fullt medveten om det men vet inte alls hur jag ska ändra det. Jag har mailat det till min che och hon skulle kika på det. Hon märkte direkt att det va för långt och en chef/personalansvarig som ska läsa flera ansökningar orkar inte med ett så långt. Jag förstår henne. Hon nämnde ett styce osm va upprepande, jag hade redan nämnt det innan, men jag vet inte riktigt vad hon menar så jag får fråga henne nästa vecka igen. När jag tittar på det såhär så tycker jag själv att jag borde ta bort 2 stycken och göra det mer luftigt, mer vänligt för ett trött öga.

Jag låter det vara nu.
På tisdag nästa vecka skulle jag egentligen på en intervju. Den första gick bra och nu vill de ha en andra. Men.. Jag ska inte gå på den, imorgon måste jag ringa och avboka. Kanske lika bra. Innerst inne kände jag att det inte va för mig även om det va heltid, måndag - fredag. Ok. Men ändå trist.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0