Dymo, vitt på svart

Det blir nog bra, en sådan ska jag köpa.

Tack Ohlson, Clas Ohlson!!

Jag har en fantastisk idé. 
Jag ska till Myrra & till Clas Ohlson efter jobbet idag för att köpa lite tavelinredning... Ja, lite bild, foto, tidning, Dymo, remsor..... Ramar har jag hemma, eller så köper jag Ikeas djupa ramar.
Text på text, lite som kaka på kaka och det har jag inget emot. Det här tror jag på. Får se om jag börjar pyssla med det idag, jobbar ikväll också.

Nu är jag glad och vill inte jobba, egentligen vill jag vara hemma & fixa



Kommentarer
Postat av: VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg

sv superkul att du är med i dagens blogg :D

2011-02-25 @ 11:26:10
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0