Mera shopping, knep & knåp

På den första bilden kan ni se lite REAsmycken från Ur&penn, dessa har jag klippt sönder och sparat pärlorna. På andra bilden ser man något som förr varit ett armband, mitt underbara armband, jag har flera så jag hade råd att klippa sönder 2 st.
Lite olika tänger är alltid bra att ha, kommer komma till användning flera gånger vet jag!

 

 

 

 

 

Första bilden på nästa sista raden vet jag inte riktigt vad jag ska göra med. En del hjärtan, röda som transparanta har jag knipsat av och har i min pysselask, en del av ståltråden har jag sparat & tänkte hänga i ett hörn på balkongen.
Sista bilden visar delar utav några gamla, gamla, gamla örhängen som jag hade - återvinning!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag brukar oxå vara otrogen och shoppa på Ur&Penn ibland. Good shit lixom. Seeeees på Torsdag el kanske i morn. Krrrramizz!

2011-02-22 @ 23:07:59
URL: http://gillisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0