Organisera, håll koll, njut av livet

"Granit tillhör Bergendahls Home Deco"

Dessa 2 stog det mellan:

 

(Fler skrivtavlor kan ni se här)

Jag gick runt med den svarta i butiken men ändrade mig precis innan jag gick till kassan till den silvriga - mycket bättre då man på den även kan hänga lappar osv, dvs: den är magnetisk.
Jag tog den i storlek 40 x 60.

Den ska hänga i köket och för tillfället har jag skrivit:
Förenkla livet
Få tid att leva

Det passar mig och det passar tavlan, en påminnelsetavla, en hjälpreda, en organisationsprodukt.

 


Kommentarer
Postat av: Maria

Det finns nog billiga på media market. ;-)

2011-02-16 @ 21:32:22
URL: http://gillisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0