shopping & belysningsproblem

Skönt att ha köpt färdigt allt nu (tror jag iaf).
Kakel - yes
Skåp - yes

Iofs har jag fortfarande inte köpt spotlights till köket (under skåpen). Inte heller har jag köpt en taklampa till köket. Taklampor till hallen har jag också missat. Bordslampor till nattduksborden i sovrummet måste jag också köpa. Det tog väldigt lång tid innan jag köpte min vardagsrumslampa, till sist bara tog jag en för att jag måste ha en lampa - tur att jag är väldigt nöjd då!!

Vad låter det här som?
Jag har LAMP-PROBLEM
Jobbigt.

Tyvärr, med betoning på tyvärr, så har jag mindre problem med att shoppa annat till hemmet & kläder.
idag fick jag hem: mer kakel, ett väggskåp, en hatthylla, 2 fårmattor till, en stekpanna, en mortel, en till sänglåda, vinglas, mat, mat, mat, mat, mat & lite till mat


Min nya hatthylla, Tjusig!!


Jag kom fram till att jag inte ville lägga ner så mycket pengar på en hatthylla så den här blir perfekt!!
299 kr på Ikea.


Kommentarer
Postat av: jordii

Ohh najs. TACK för infon Vedrana, jag ska kolla upp det redan idag efter skolan. Ska till en glitter som ligger lite off, kanske har tur och hittar en ear cuff. :) wiiii

Kavajen är marinblå, kostar bara 199 kr så skynda innan dom tar slut ;)



snygg hatthylla!! :)

2011-02-28 @ 08:43:22
URL: http://jordii.devote.se
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

SV: superkul att du är med och tävlar i dagens blogg! <3

2011-02-28 @ 19:16:59
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Hallvardvilde

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.

2012-07-06 @ 17:16:35
URL: http://hallvardvilde.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0