TV-bänk, TV-möbel, Förvaringskombination

... Ja, något sådant är precis vad jag är ute efter, någonting att ha TVn på...

BESTÅ

Men så härligt det är med alla namn på IKEA, lite charmigt. På något sätt har jag en relation till många möbler på IKEA, dessa som jag äger, har ägt & önskar att äga. Jag lär känna dem, memorerar deras namn, upptäcker olika personligheter, olika humör, olika sorter, olika former. Jag är dem, jag tänker på dem, saknar dem, önskar lära känna dem, bjuder hem dem.
Åh, jag är så himla fäst vid dem som jag har släppt in i mitt liv.
Aspelund är helt fantastisk, underbar, perfekt, magnifik, superbra.
Tar inte mycket plats, men tar mycket som tar plats.
Jag måste nu skiljas med mina 2 aspelund, den lilla & den stora. Livet går vidare och jag har redan träffat en ny.
Än vet jag inte om det kommer bli något men jag tror att Bestå är den rätte!

 

 

Något som är nödvändigt för mig är att göra om allt om jag så kan. Här kan jag byta ben, jag vill inte ha dessa som är på bilden.

1. 2 110 kr (240 cm)
2. 2 690 kr (240 cm)
3. 2 690 kr (240 cm)

Jahopp.. Antingen så blir det ettan ellern en blandning utav tvåan och trean.
Blandningen skulle se precis ut som ettan men istället för glasdörrar i mitten blir det vita dörrar.
Det är jobbigt det här

Nu måste jag vila ögonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0