Nya stolar

Bordet kommer om 3 - 7 dagar, men stoarna är hos mig, färdigmonterade och på plats, väntar bara på att någon ska sitta på dem vid ett bord och äta underbar mat från ett fantastiskt kök =D
Sådärja, nu fick jag til en bra mening.



Bättre bild än såhär får ni inte, det ni kan se är att stolarna är svarta och att de är kädda både på sittdynan och ryggstödet, det är konstläder, jag som ville ha real stuff men det får jag köpa om ngt år när de här slits ut och jag har mer pengar.


Ibland blir jag förvånad när jag kommer på mig själv som världens lyckligaste för att jag har köpt någonting, som idag, stolar, stolarna... jag, jag blir så glad. Jag tänker att när bordet kommer och jag dukar det sådär perfekt som jag ska göra så kommer jag avnjuta underbara maträtter där, jag kommer bjuda hem någon på middag, min familj ska sitta hemma hos mig på mina 6 stolar och äta hemma hos mig. De är snygga, det är precis sådanna som jag ville ha (eller ok, en imitation). Det är 6 stolar som får plats i mitt stora kök i min stora lägenhet =D =D


OH NEJ! nu måste jag sova, det märker jag eftersom jag skriver dåligt och inte kan förkorta något. HEj!

Kommentarer
Postat av: Maria

Sv: Japp! Det hänger på pearls. Plus det finns ett annat på classic silver med hjärta. Hoppas ni hinner få det fint idag tills Jonas kommer. Tänker på er! jag kikar förbi innan jag går till frisören. Kraaaaaam!!

2011-01-27 @ 10:41:09
URL: http://gillisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0