paus

Idag tar jag en paus, nu orkar jag faktist inte gå till min lägenhet längre, jag har ont i huvudet och är trött.
Så här är det just nu:
- Målaren har en nyckel & är där ensam idag & fixar till sina fel.
- Golvet är helt färdigt, bara lister runtom kvar.
- Sovrummet är 100% färdigt.
- Alla stommar till köket är färdigmonterade.
- Elektrikerna kommer imorgon, jag har tagit ledigt från jobbet för att kunna vara där då.
- När elektrikerna är färdiga kan köket monteras på plats.
- Än är inte skjutdörrarna monterade för det kommer damma när målaren gör sitt. Så fort han är färdig kan jag börja inreda i garderoben & packa upp kläder & lite annat.
- Igår hängde jag upp duschdraperiet, lite mysigt vill jag ha det!!!! haha
- Sängen är köpt, huvudgaveln likaså.
- Soffan är beställd, upp till 8 veckor leveranstid.


Det låter ju som att jag kan flytta in den här veckan, men icke, det går snabbt, men tar ändå mer tid än man tror.
Jag vill vänta tills lägenheten är heeeelt färdig innan jag börjar köpa mer inredning & prydnader..

Skönt att börja 13.00 på jobbet, har inte fått sova ut  på länge.
Ha det fint alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0