middagen i 3


Här gällde det att sitta och vänta på att maten skulle bli färdig. Jag är en sådan som gärna går upp var femte minut och kikar in i ugnen och tror att det då ska gå mycket snabbare.




Det gick inte snabbare utav att jag hade ansiktet framför ugnen, men till sist blev maten färdig ändå och jag kan lova at jag åt den med glädje. Jag älskar min mat, kanske för att jag lagar så sällan och det därför blir väldigt speciellt? För mig är salladen väldigt viktig, har den alltis som tillbehör, spelar ingen roll om det är korvstroganoff, wook, pasta, kött, fisk, fågel, lasagne... I need it!!




Jag åt liite för mycket lasagne för att kunna få i mig efterrätt också. Men jag åt upp halva och älsklingen resterande halva... Hans hela fick vara kvar i kylen. Kanske frukost imorgon innan P-mötet?



Efter maten blev det musik och sång. Jepp, gamla favvlåtar med lyrics, bara att sjunga med! Nu ska jag nog också gå och snarka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0