allt & inget & allt

Vilken härlig dag.
Jag gick lite tidigare till jobbet för att träffa riktiga bossen och hennes bäbis och Maria. Världens gulligaste pojke, en månad gammal och väger drygt 3 mjölkpaket. Vi åt smörgåstårta och hade trevligt, synd att jag va tvungen att stämpla in & jobba så "tidigt" bara. Lilla Eddie är en riktig GLITTERKILLE! Kärlek till honom och hans mamma! (och pappa också då)

Snart ska jag till BJ, börjar 22.00 men ska dit liite tidigare för att hnna äta och prata lite med alla.

Jag vill också säga att jag är så sjukt trött på skitsnack. Så är det, trött på många människor, även de som jag annars håller kära. Det känns som om ALLA sviker. Ja men faktist. Och ärligt talat så är det värsta att jag knappt bryr mig, jag orkar inte, orkar inte säga något & orkar inte tänka på det. Men jag är lite arg, faktist. Det är lätt att tycka att andra handlar fel men man gör det gärna själv.
No more comment.

Eftersom jag har jobbat ganska mycket i Maj så funderar jag på att unna mig lite saker, en tvättmaskin, en mobil & en bil. En tvöttmaskin är bra att ha även om tvättstugan är nära, den kan jag tvätta småsaker i och när jag verkligen behöver något men inte hinner boka tid. En mobil behöver jag eftersom min nuvarande krånglar en heeeel del & det är inte bra när jag bor själv och inte har fast telefon. En bil är egentligen inget jagg känner såå stort behov av men ändå lite. Det är en sådan frihet att ha bil. Först och främst när jag jobbar på BJ, natt, men också när jag vill storhandla, handla lite billigare. Sedan så är det ju sommar nu, då vill man åka runt lite här & var!!! :D Vad gäller jobbet (Glitter) så behöver jag absolut inte bil, jag jobbar centralt & parkeringen är för dyr, jag har så bra bussförbindelse ändå...

Idag åt jag 2 mackor till frukost, en bit smörgåstårta på jobbet, lite Nobless på rasten & lite chips nu. Bara så att ni vet.

Imorgon åker mina föräldrar till Kroatien, de kommer hem 13/8, OM jag är avis... haha. Jag lär åka dit i slutet av Juli & hälsa på några dagar eller så, det enda som kostar mig då är resan dit & hem, boende & mat har jag hos dem - lyx lyx lyx!


Kommentarer
Postat av: maria

Det är dom finaste och mest perfecta människorna som snackar mest skit.. (finast och perfectast enligt dom själva.) Synd att det finns sånna. Men enligt dom själva snackar dom aaaaldrig skit! Saaaaad! Och skrämmande att man inte sj kan sätta stopp, eller sluta. Sopm ett beroende för att "må bra" i sitt tråkiga liv.



Skit it bara. Sånna typer är inte värda någe. Dom kommer att stå där med skägget i brevlådan. När poletten trillar ner. Och dom ser sig själva tillslut.. Ingen vacker syn!



Myysig bild!!



Ps: Du kan alltid ringa mig om du behöver nån med stor rättvisans käfft och gåvan att våga säga till! Plus ett baisbollträ om dom endå inte fattar! Ha! Ha! Ds.

2011-06-04 @ 14:28:31
URL: http://gillisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0