edit

Ok, det var inte riktigt sant det jag skrev i förra inlägget. Jag jobbar på Glitter på söndag också. Och så jobbar jag på BJ imorgon kväll & lördag kväll.. Det vill säga: jag fick inte ledigt. TACK!!!! Tack för att jag får som jag vill eftersom jag aaaldrig ställer upp och jobbar.

Usch =( Glitter är jag inte besviken på, jag sa Ja för att jag ville. Men BJ sa jag ja till för att jag inte hade något val kände jag. Jag kan ju inte säga Nej när det inte finns någon som vill ställa upp, jag är inte den som är den.

Nu ska jag dammsuga & byta sängkläder, dela upp tvätten och damma här hemma. Inatt kommer världens bästa hem efter 9 dagar i Kurdland så jag ska hämta honom på Arlanda någon gång inatt/onsdag morgon. Tiden ändras hela tiden från 03.00 och nu 04.00 och lite allt möjligt.

Det finns en tjej, Maria heter hon, ni kan läsa hennes blogg här: gillisen.blogg.se!
Hon har varit på semester i en vecka och ska vara borta en vecka till, så henne ser jag nästa vecka, OM jag har saknat henne. Hon gör dagarna på jobbet så roliga. Det trosta är att vi jobbar så sällan tillsammans :( Har ni haft ett jobb någon gång som ni känt att "vore det itne för henne/honom så skulle jag inte orka"? Så känner jag om Maria & Jenny (Min chef som är barnledig). Jag trivs på Glitter, tycker verkligen att det är superkul med massa människor runt mig hela tiden, superkul att sälja & bara vara social. Ett plus är alla snygga smycken vi har - I Love. Men ibland så tröttnar jag. Det gör nog alla. Jag vill ha omväxling...

Kommentarer
Postat av: Maria

Underbara varelse! Säger desamma!(sitter i skrivande stund och grinar.. Love!) Du och Jenny förgyller min dag! Jag kommer hem snart!!



Tills dess: GLAD MIDSOMMAR!!



Hoppas det går bra att jobba iaf. Men visst e det skönt när alla ger och tar lika mycket. Man tar hand om varandra och ställer upp för varandra. Det är inte bara en som ska kämpa själv.. Du vet att jag hade ställt upp för dig! Pöss!!!

2011-06-22 @ 21:35:38
URL: http://gillisen.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0