My Toyota is fantastic

Imorse när jag kom till Upplands Bilforum såg det ut såhär:


Jag vaknade vid 8, tog det lugnt, duschade, sminkade mig, bytte om och så PAAAM så kom snoret, förkylningen, den extrema hostan & en svag doft av kommande huvudvärk - NEJ! Jag började hosta lite (mycket) i söndags och nu är det extremt, börjar jag skratta så slutar det med en jobbig hosta. Jag har en servett i handen hela tiden för att torka näsan. Usch!
Men men, jag är glad. Det går bra på jobbet, jag har en ny bil osv osv... Hur kul är det inte, första egna bilen - LOVE IT!




My Toyota Is Fantastic!

LYSSNA HÄR!!

Usch. Imorgon jobbar jag på Glitter, visserligen bara 1 till halv 6 men som jag mår nu vill jag inte jobba en timme ens. Och så jobbar jag fredag kväll på BJ & öppnar på Glitter. SNÄLLA: Låt mig bara bli frisk, jag ska inte klaga.

PS: Maria har världens snyggaste frisyr fixat av den bästa frisören!!!

Kommentarer
Postat av: maria

Jätte fiiiin bil! :-D Jag vill oxå ha bil.. Snart så! Ses på lördag! Då är det parteyyyy! Kommer sakna dig när jag är borta i två hela veckor!! Du gör det så värt att gå till jobbet! Du får ta en cigg för mig när ni har Glitter träff hos Elin! Pöss!

2011-06-09 @ 10:12:12
URL: http://gillisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0