slut

klockan är nästan halv 12. Jag har redan sovit 3 timmar idag, jag va tvungen. Nu är jag bara liite trött men mycket hungrig. Vart kan jag åka & köpa god mat nu, typ restaurangmat. En väldigt god pasta skulle inte sitta fel eller gott ött med potatismos... Hmm..
Jag har ju potatis & kött i frysen men det tar för lång tid. Köpte färskpasta igår, kan koka den nu & se om jag kan tillaga en god sås snabbt, om inget annat så kan jag ta ost & ketchup, fast då väljer jag makaroner & steker lite korv till..

Ajja, från restaurangmat till makaroner med smältost & korv.

Jag jobbar bara 2 dagar på Glitter den här vecan, måndag & torsdag, ska se om det finns någon möjlighet att jag kan få ledigt på torsdag, måste vila ut, jag orkar inte mer, kommer inte up på mornarna, helt sjukt. Ska ta ledigt från BJ också så får jag vila ut & göra annat jag inte orkar göra, städa hemma, köpa det sista till lägenheten (en list i hallen & lite elgrejer).

Men jag är så himla nöjd med allt just nu, allt som händer i livet, allt jag gör, allt jag skapar. Jag är bara trött, så trött. åh. Ska bli skönt att åka bort i sommar.



(Icebar Stockholm)

Kommentarer
Postat av: maria

Jobba inte ihjäl dig! Då blir jag lessen i ögat.. Hopas du får ledigt så du kan vila upp dig. Jag kommer hem snart! Då vet du att jag kan jobba om du skulle behöva mera ledigt. Hej så länge!!

2011-06-21 @ 17:58:46
URL: http://gillisen.blogg.selogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0