Andra tavlan...

.. på gång.

Den här tavlan kommer bli fantastisk, det vet jag.
Dikten är så fin.
Min syster vill ha en fin dikt tatuerad, en dikt tillägnad hennes dotter.

Karin Boye gav 1922 ut diktsamlingen Moln, i den kan man läsa Förklaring.

"... och den mörka gåtans svar, uppenbarat"




dålig bild, förlåt, hittar inte kamerasladden. Än är den inte färdig.

Först har jag vitt vanligt papper, på det "bygger" jag allt. Underst skymtar man en text, Ave Maria, på det har jag lagt något sorts nät, men det är inte riktigt ett nät heller... Sedan har jag min Dymotext (underbart!).

ag vill ha något mer. Funderar på att imorgon hitta något, något rött hjärta, tyg, papper, klistermärke, whatever... 2 röda hjärtan, ett större & ett mindre, mamma & dotter <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0