Glitter-nyheter

Jag måste tipsa er om Marias blogg. Jag älskar kategorin Snyggt På Glitter! hella bloggen är så bra & jag va så ledsen när hon va på semester & inte bloggade. Hon tar ofta kort på nyheterna när de kommer. Idag tänkte jag vara som hon & ta kort på dagens nyheter, men jag är så lat. Vi har fått in fantastiskt många nya ringar & klockor & en liten del av nya Top Collection har kommit, ser fram emot resten, det bästa kommer sist.

Ni måste verkligen in & kolla på alla nyheter & självklart alla nya glasögon, skynda innan de börjar ta slut, ni behöver dem nog mer snart än ni tror..

Det här känns lite fel men jag måste vara ärlig med er. Jag vill inte att vårat förhållande bygger på lögner & en fejk-fasad. Jag gillar inte Glitters hemsida. Dn är inte snygg & de tar inte fram de bästa utav Glitter, hemsidan visar inte det riktiga Glitter!! Det kommer bli bättre, hoppas att det är snart bara...

 
                        
                                 

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack sötaste darling! Vi kan öppna en glitter blogg du o jag! Glitz! Och jag håller med dig om sidan.. Boaring! Ses i morn. Kommer tidigare för att fota lite. ;-)

2011-03-09 @ 20:42:00
URL: http://gillisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0