Godaste salladen + krispig bacon

Åh vad det är gott med sallad ibland.
När jag gjorde gårdagens middag tänkte jag bara på att rensa kylskåpet & använda så mycket som möjligt. Till sist blev det för mycket så jag skippade: morötter, champinjoner, soltorkade tomater & minimajs... det skulle bli en för konstig blandning.

Ingredienser:
Majs
Gurka
Plommontomater
Gröna oliver
Fetaost
Paprika
Bladspenat
Grillad bacon
-Rosépeppar, linfrön, olivolja & vinäger

Hade jag haft solrosfrön eller pinjenötter så hade jag nog slängt i det också (helst solrosfrön till den här blandningen)



Jag tycker om min lilla kryddhörna. Jag har bara det jag använder "varje dag" framme, men i lådan precis under hittar man fler smaskiga kryddor, t.ex: Santa Marias Chicken & Steak!!


Jag fullkomligt älskar Santa Marias lite finare kryddor (de t.o.m. heter Extra Fine). Först & främst ser de fina ut och för de andra har de det lilla extra, that spice...

Dessa kryddor är fina att ha framme, jag vet inte varför jag då har min i lådan...

Kommentarer
Postat av: Carina

Då är vi två!

Som älskar Santa Maria Chicken & Steak alltså,

så otroligt smaskig och lite annorlunda!



Tack för dina gulliga rader hos mig :)

2011-03-09 @ 07:17:06
URL: http://[email protected]
Postat av: jordii

ser gott ut!! Nu är jag tillbaka ;)

2011-03-09 @ 15:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0