lamphimlen!

Bolagret har otroligt billiga lampor. Jag har varit på lampspaning i ett halvår nu och när jag ser en lampa är jag ganska duktig på att gissa priset. Men när jag va på Bolagret var jag heeelt ute & cyklade. DET är billiga lampor!







Coola, annorlunda, söta, snygga, häftiga, speciella, roliga, naturinspirerade, moderna, färggranna, svarta & vita, med & utan skärm, stora, små, runda, fyrkantiga, tunga, lätta, billiga....
Ååååh, jag kan fortsätta hur länge som helst men jag kommer aldrig skriva dyra, aldrig om man jämför med lampor på andra ställen..
Jag blev så glad när jag såg alla lampor men de som jag skulle kunna tänka mig att köpa hade för kort sladd, jag behöver en bra lång sladd till köket...

eh, ja, lampor lampor lampor, jag har ont i huvudet utav allt lampsökande & nu har jag detta hängandes i köket:



jag orkar inte göra något åt det just nu. Ska göra annat ett tag & sedan kommer jag få massa energi & fixa det där ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0