Leverans med trendiga accessoarer


Ok, såhär är det.
Tänk er ett halsband, tänk er ett halsband ni har hemma.
Tänk er sedan en kartong, en flyttlåda.
Tänk er sedan det halsbandet i den lådan...
Tänker ni er det nu, ser ni bilden i ert huvud?
Bra... Tänk er nu 5 kartonger, 5 flyttlådor..
Tänk er nu hur mycket plats ett halsband tog i en låda..

Ni förstår vart jag vill komma? (Jag hoppas det, annars är ni lite sega)



Vi har fått supermycket nyheter, trendiga smycken & accessoarer för alla smaker. Men, för att korrigera det jag skrev innan, Tänk er.... 2 lådor va väl bara väskor...




Den första väskan finns även i svart. Verkligen rätt färg nu till våren & sommaren!
Den blommiga & den stickade väskan kan inte bli mer rätt. Stickat är inne på shorts, klänningar, västar... ja.. & små väskor..

    
 
Den stora leopardmönstrade väskan är riktigt snygg. Den är absolut inte min stil men den här vill jag nog ändå ha! Den skulle nog funka till min stil. Vi har bara fått 6 st utav den & 2 är i princip redan borta. SKYNDA!
Den svarta lilla plånboken skulle jag köpa utan att tveka om det inte vore som så att jag förra veckan köpte en svart plånbok. Doch så skulle jag bara knipsa av hängena från dragkedjorna (det gör vi åt dig i butiken ifall du vill).

Jag glömde fota 2 väskor, båda leopardmönstrade kuvertväskor, ena svart & andra brun..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0