ny sorts earcuff



Jag har sett flera bloggar som har visat en annan sorts earcuff, den hänger på ett sätt bakom örat. Vi har 2 sådana på Glitter, en som det hänger en enkel kedja nertill & det avslutas med ett hjärta & en med en massa pärlor. Den med hjärtat har jag tagit & gjort om & istället bara hängt ett kors på istället (sådant hjälper vi gärna till med om man kommer in i butiken och köper örhänget). På flera bloggar jag jag sett med fjädrar på, känns lite konstigt att det ska sticka fram fjädrar bakom öronen, njäää...

Här har jag bild på den med pärlor:







Hur kul är det inte att jag först och främst hade på mig en ljus (nästan vit) tröja idag och på det ljusa smycket, vitt halsband, pärlarmband blandat med kedjor (måste ha lite tufft) & så pärlörhänge... Superkul!!! Jag är så glad när jag tittar på mig idag, annars är jag van med gråa & svarta tröjor & samma sak med smyckena.. =)

Och ljusa jeans + nya svarta tygskorna (nej, de syns inte på bild, det är mina fina strumpor det där) 


Kommentarer
Postat av: andrea

snygg earcuff :D

2011-03-09 @ 21:29:53
URL: http://dreeea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0