Nya ringar i butik

Idag fick vi upp en del nyheter, inte alls mycket, men en del iallafall.
En sak är säker: Massa nya SNYGGA ringar har vi fått, för ett finger, 2 fingrar & 3 fingrar, stora & små, guld, silver, turkos...

Det blev inga bilder idag, fanns annat viktigt att göra & sedan var jag för trött för att ta kort.
Imorgon ska jag försöka ta kort för att ni ska få se. Fast bäst är det nog om ni skyndar ner på stan och tittar själva för de säljer som smör och om ni dröjer så kanske just er storlek tar slut..

Fjäderörhängen gillar jag & när jag packade upp ett par bruna örhängen (som hänger tillsammans med lite annat också) visste jag att de skulle sälja bra.
Vi har även fått in nya rosa, svart & vita..

Kom & kolla!

Jag lovar att ta kort imorgon
Under tiden får ni glädjas åt en bild på mig




PSSST: Jag måste ju berätta om våra fina Swarovski-örhängen någon gång också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0