Saknar min etta



Jag saknar min etta som jag så fint renoverade "strax innan" jag sålde den & flyttade till större. Den va så mysig & fin. Lite ångrar jag att jag sålde den, faktist, otroligt vad billig avgiften va och vad jag trivdes där. Helst hade jag haft kvar den men jag skulle inte kunna köpa den här utan att sälja den. Mina föräldrar tyckte om den så mycket att de tänkte köpa den men det blev inte av...

HAHAHAH, Så kul, jag har samma hantag i mitt nya kök men större storlek. Jag har mörka kakelplattor även nu, jag har samma ho och liknande blandare (kran). Fortfarande svart-vitt tema :P Hej, det är jag sm är tjejen med en massa idéer!


Golvet i ettan va superfint, ljust klinker, snyggt, men inte smart. Jag var tvungen att dammsuga & torka det varje dag... Men eftersom jag inte gjorde det varje dag så kunde det se så smutsigt ut ibland. Eftersom hallen va så liten och innehöll både hall, kapprum, kokvrå & klädgarderober så var jag tvungen att ha ljust golv för att det skulle se ljusare ut & I promise you, det öppnade verkligen upp hallen!!



Nä. nu ska jag gila till jobbet, först en dusch för att inte lukta usch





Kommentarer
Postat av: LADY UMBRELLA

svar: förlåt för sent svar!!

Men jag ville bara tala om att din underbart fina kommentar värmde djupt! Det är så himla roligt när människor verklgen läser och kommer med såna fina ord som du gjorde!!



Ha en superfin fredag! :D

2011-03-25 @ 19:18:25
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0