Servettring serverad

Igår blev det en god middag.
Att den var fet behöver jag inte nämna när jag säger: Pommes, revbensspjäll & bearnaisesås!
MEN, jag älskar ju sallad, alltid till allt så självklart fanns det även bladspenat med tomat, gurka & (gul) paprika vid sidan om. MUMS! anledningen till att det blev gul paprika var att jag ville ha med den färgen. För mig är det viktigt att det ser bra ut; variation är viktigt.



Som sagt, det är viktigt att det ser bra ut.



Efter att jag vikt så att den vita sidan syns så kommer jag på att det nog är snyggare med svart, då kommer servettringen fram mer, de gröna kulorna. Så jag viker upp och viker om - gör om, gör rätt. Mer än så orkade jag inte göra, ingen mer findukning är servett & servettring..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0