Jag ska sparka på dig medan du ligger

Livet borde få en spottloska i ansiktet, en smäll i bakhuvudet, sparkar i knäna, en box i magen, en örfil så att huvudet vrider sig och alla fingrar avsågade, alla ben i kroppen brutna, huden avdragen..... Jag kan fortsätta i evigheter. Livet är orättvist och den som säger att det inte stämmer, att bra människor kommer ha det bra så säger jag bara KARMA IS A BITCH!!! Det är en lögn och de goda blir alltid drabbade värst.


Jag är så ledsen och så arg på livet.


Kommentarer
Postat av: Maria

Sänder en styrke kram!!!

2011-11-17 @ 22:56:42
URL: http://gillisen.blogg.se/
Postat av: Rima

Åh vad har hänt? :( <3

2011-11-18 @ 05:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0