Carrie Bradshaw?

Nää...

Det är bara lilla jag med en stor blomma i håret. hihi





Jag minns den här dagen. Jag minns att den va bra. Jag minns att det var jag & Maria, en lördag. Jag minns att vi va festliga och jag minns att det va på Gitter!! Jag har det så bra när jag får Jobba med Maria! Hon är så fantastisk, så himla bra, så go' & gla'. Hon är så fin och allt bra man kan va!



Idag va tanken att jag skulle vakna supertidigt, äta frukost i lugn och ro med älsklingen, fixa mig, byta om, göra lite viktiga saker och sedan umgås med mamma. MEN. Det började bra. Vaknade tidigt, fixade frukost, vi satt och åt. Han gick till jobbet - jag somnade om. KUL! Nu har jag städat lite och jag ska försöka göra det viktiga nu...

Puss

Kommentarer
Postat av: Suneeta & Chanel

Jättefint med en blomma i håret! =)

2011-11-04 @ 08:50:38
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0