Dagens shopping

En timme extra jobb på BJ inatt. Kul, väldigt kul men också väldigt jobbigt. Bra kväl!



Att slösa pengar är inte så svårt, det är något jag är jättebra på! Jag är minst lika bra på att spara pengar och därför kan jag göra nästan vad jag vill nästan när jag vill.. Idag tvingade jag älsklingen att shoppa lite, det blev jeans, en skjorta, en tjocktröja och lite kalsonger. Det va så bra pris på underkläder på Lager 157 så jag fick också lite trosor, Tack!!!

Sedan köpte jag nya skor till mig, bruna, låga, letat länge och eftersom Din Sko hade 20% på allt i BolandCity så passade jag på nu. Den urusla kassörskan (för hon va verkligen inte värd att kallas säljare) gjorde en enda bra grej, hon påminde mig om att jag behövde sulor.


bruna i verkligheten, ej gråa som kan tyckas på bilden


Jag köpte även en julgran men nu ångrar jag mig lite och tycker att jag borde köpt den större. Jag stog länge i butiken och tvekade men valde den näst största på Rusta eftersom den va lagom... Äsch. Såg en radiostryd helikopter till bra pris så älsklingen fick en sån av mig.

 
Plast. 180 cm


När jag flyttade till min nuvarande lägenhet så försvann min diskmedelspump från Cult (eller så glömde jag packa ner just bara den?). När jag såg att de hade 20% på dem på MiqMaq så köpte jag en ny, den här gången inte helsvart utan rutig i svarta/bruna nyanser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0