Hotellhelg

Ibland räcker det med några dagar bara, en helg eller kanske bara en dag.

Jag ville så gärna vara ledig hela helgen, både från Glitter och BJ men det gick inte. Jobbade ändå på BJ en kväll. Fredag kväll sov jag på ett hotell i Stockholm.



Fredag eftermiddag checkade vi in på Hotellet, fixade oss, tog någon drink, gick och åt lite, tog en drink, tog en drink till, tog en till drink. drack lite mer. Gick tillbaka till hotellet (mitt på Stureplan) för att fixa mig lite till och sedan gå ut och festa men det blev inte så. Somnade. Hela dagen spenderades i Stockholm. Underbar frukostbuffé och sedan lite shopping och mat. Mycket promenerande blev det!

Men det var då. Får se till att ha en hel-ledig helg snart. Nästa år ska jag satsa på det, får bli mitt nyårslöfte.


Kommentarer
Postat av: Anonym

stockholm?? nä nu hörre du!! mycket besviken, en fika, en hälsning, en klapp på stjärten hade räckt?!



HAHA byter gääärna granne med dig. hade gjort allt för att slippa mina grannar, om ens att säga hej till dem haha.

2011-10-25 @ 19:24:48
URL: http://midinghtpassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0