Sådärja!

Ska iväg nu och köpa lite gott till mina gäster som kommer runt 15.00. Mamma, syster med sin lillla familj och kanske pappa.. Jag köpte en tröja till min systerdotter på marknaden (höstmarknaden på Vaksala Torg) igår. MOSTERS ÄLSKLING står det på den.

Nu ska jag handla och när de går senare iväll så ska jag kika efter lite jobb som finns ute på internet. Hur mycket jag än trivs och älskar Glitter och att jobba med Maria så räcker inte 50%. Gränby Centrum är bra eftersom det dels är så nära men också för att de har såå långa öppettider på helger också.



Love


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sök hos polarn&pyret, nameit eller rackartyg du skulle passa väldigt bra i en barnklädbutik tror jag.

2011-10-16 @ 00:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0