Sovrummet











Det blev inte riktigt som jag tänkt mig med kistan, inte alls, såg mycket bättre ut i huvudet. Men det löser jag. Det kan inte alltid bli perfekt på första försöket. På sista bilden ser ni drömfångaren som jag köpte på en marknad härom veckan.

Jag släpper sovrummet för den här veckan och tar istället tag i vardagsrummet. igen. Igår köpte jag fåtöljen som jag velat ha ett tag. Den ser större ut i mitt vardagsrum än på IKEA men det är inte så konstigt, så tyckte jag om soffan när jag fick hem den också. Klockan 19.00 ska jag titta på ett satsbord (snarare 3 st bord) som jag hittat på blocket. Hoppas att de är i fint skick så de får följa med mig själv. 300 kr istället för 1000 är inte illa.

Innan jag lämnar er vill jag visa mina nya gardiner i köket. MYCKET bättre än de gröna längderna jag hade innan. På shoppingrundan igår hittade jag ingen lampa så jag har fortfarande bara en glödlampa hängandes i taget.

NU:       DÅ:

Kommentarer
Postat av: soff

vad fiiint du har dt veddooo !

2011-10-24 @ 13:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0