Välkommen höst


Jaha. Snart är vi där. Eller snarare: snart är den här. Den. Hösten.
Kanske är det redan höst, jag vet inte riktigt, för någon vecka sedan kändes det som vinter men helgen har varit solig iallafall. Hur som helst så får vi inte gräva ner oss i negativa tankar.

Jag har bestämt mig för att tycka om Lindex och jag har bestämt mig för att köpa (minst) ett färgglatt plagg därifrån, jag måste ha något i färg, rött eller orange kanske.. får se vad det blir...

Man kan göra hösten och vintern till två fantastiska årstider. Stearinljus är mysigare än man tror och den mysiga filten som bara ligger som prydnad i soffan, den kan komma till användning nu. Mys in er i härliga vinteraccessoarer såsom sjalar, mössor och vantar men SNÄLLA avstå från riktig päls, jag vet att ni vet vad djuren går igenom!!!

Ha ett innan-nyår-löfte, eller fler om ni vill, bestäm er för vad ni ska göra alternativt inte göra innan nyår. Sätt upp lite mål och börja vägen redan imorgon, ha något att göra även när det är kallt och grått ute, håll er sysselsatta, gräv inte ner er i soffan (ok, ibland får ni göra det också - det ska jag göra).
-Själv så har jag redan 2 löften och det ena har gått ritigt bra hittills...

Kom ihåg, det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder.


(Bild från ettan, min förra lägenhet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0