Fullt upp




Igår kväll startade jag den första maskinen och när tvätten var färdig så hängde jag det på tork. Sedan blev det för sent för att fortsätta tyckte jag. Idag har jag tvättat 2 maskiner till, dammsugit och hängt lite saker från klädställningen i sovrummet in till garderoben, sådant som är för somrigt för att hänga framme.

Jag va i tvättstugan igår för att boka tvättid men den första möjliga för mig är på måndag nästa vecka. Så jag tog den tiden. Jag har tvättat alla kläder hemma i maskinen men alla sängkläder, handukar och annat stort sparar jag till måndag, sådant kommer ta tid att torka hemma.

Mellan tvättningarna (kan man säga så?) har jag duschat och tagit hand om mig själv lite. Nu ska jag sminka mig & byta om för att sedan ta mig ner till stan och träffa en vän, hon slutar skolan 17.00 idag så vi ska mötas 17.30.. När jag kommer hem ska jag plugga. PUNKT SLUT! Jag får använda datorn endast om det har med kursen att göra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0