Marknadsföring

Marknadsföring.
Ja, så heter kursen.

Principles Of Marketing.
Ja, så heter boken.

Vedrana Ilic.
Det är jag

Vedrana Ilic.
Hon har inte skaffat en bok än och har fortfarande inte bestämt sig vilken grupp hon vill tillhöra.

Jag ska se till att gå med i en grupp ikväll för imorgon eller på onsdag ska jag köpa en bok och jag vill sätta igång med allt SNARAST.

Dagen har jag spenderat på stan med min syster och mamma och sedan har jag varit hemma hos min syster hela kvällen. Bland annat så hjälpte jag henne med att sätta upp en hylla men det gick inte ritkigt som tänkt. Sedan satte jag upp lister i barnrummet. Härlig dag. Nu ska jag duscha och sedan sova. Imorgon blir det jobb och till middag ska vi göra sushi hemma, så kul!

På lördag kommer mosters älskling hem från en lång semester i Kroatien, jag har saknat henne, hoppas att hon gillar sitt nya rum!



Kommentarer
Postat av: Maja-Stina

Tack för ditt mejl! Vi funderar och återkommer med förslag! :)

2011-09-06 @ 10:07:14
URL: http://www.unt.se/hemmafix

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0