Me, myself and I

Ibland så är det här det bästa i livet - JAG!



Jag åkte till City gross för att handla lite... Lite tänkte jag. Man tror nog inte att jag går på allt eftersom jag själv är en säljare och vet hur det funkar. Men sanningen är den, säljare vet bäst, nästan, oftast, vi säger som det är, vad som är bäst för kunden. Och så är det. Köper man 2 påsar kroketter så sparar man faktist 5 kr! Så varför inte köpa 2 då och ha en i frysen till nästa gång man blir sugen? Hur som helst. Lite blev mycket och påsarna var tunga. Kul att systembolaget va öppet för jag va sugen på ett glas vin eller 2. Så det blev lite där också.


Här sitter jag i min ensamhet tillsammans med en hel värld egentligen och jag har det såå bra.



Idag frågade min chef mig om jag är lycklig. En konstig fråga egentligen, fast jag vet inte varför. "Du verkar vara så himla lycklig" sa hon och jag blev ännu lyckligare.


Trevlig kväll alla ni!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0